Recién llegados

Inteligencia artificial y desarrollo tecnológico al servicio de la enseñanza virtual

Inteligencia artificial y desarrollo tecnológico al servicio de la enseñanza virtual

Inteligencia artificial y desarrollo tecnológico al servicio de la enseñanza virtual

Rocío Yuste Tosina

Oposiciones. Maestro de Educación Física en Educación Primaria I

Oposiciones. Maestro de Educación Física en Educación Primaria I

Oposiciones. Maestro de Educación Física en Educación Primaria I

Marcos Jurado Gómez

Búsqueda

Buscador avanzado

CYBERPROGRAM 2.0. Cyberbullyinga prebenitzeko eta murrizteko esku-hartze programa

Autor/a : Maite Garaigordobil Landazabal, Vanesa Martínez Valderrey

Bullyinga eta cyberbullyinga, haien hedapena eta eraginak (antsietatea, depresioa, somatizazioak, eskola-arazoak, etab.) direla eta, prebenitu eta landu beharreko arazoa dira.

Comparte este libro

facebook twitter

Sinopsis

Bullyinga eta cyberbullyinga, haien hedapena eta eraginak (antsietatea, depresioa, somatizazioak, eskola-arazoak, etab.) direla eta, prebenitu eta landu beharreko arazoa dira. Horretarako, beharrezkoa da ikastetxeak, ikasleak eta familiak barne hartuko dituzten hezkuntza-neurriak hartzea. Liburu honetan cyberbullyinga prebenitzeko eta murrizteko esku-hartze programa bat aurkezten da, zeinak lau helburu baititu: Bullyinga, cyberbullyinga eta fenomeno horiei loturiko rolak identifikatzea eta kontzeptualizatzea. Bullyingaren eta cyberbullyingaren ondorioak aztertzea biktimengan, erasotzaileengan eta ikusleengan. Horretarako, egoera horietan kritikoak izateko eta salatzeko gaitasuna indartuko da. Bullying- eta cyberbullying-jokaerak prebenitu edo/eta haiei aurre egiteko estrategiak garatzea. Zeharkako helburuak sustatzea: esaterako, enpatia garatzea, kooperazioa bultzatzea, emozioen adierazpena gehitzea, etab. Esku-hartze mota hori psikologian edo/eta hezkuntzan aditua den pertsona batek garatuko du, zeina hezkuntza-testuinguruetan eta testuinguru klinikoetan arituko baita nerabe-taldeekin. Cyberprogram 2.0 esperimentalki baliozkotu da, eta eraginkorra dela baieztatu da. Esperientzia horri esker, arazoak konpontzeko estrategia kooperatiboak, jokabide sozial positiboak, autoestimua eta enpatia areagotu ziren. Era berean, esku-hartzearen ondorioz, eskola-indarkeriako motei loturiko bullying- eta cyberbullying-jokaerak eta pertsonen arteko arazoak konpontzeko estrategia oldarkorren erabilera gutxitu ziren.

  • Colección

    Ojos Solares

  • I.S.B.N.

    978-84-368-3850-3

  • Publicación

    19/10/2017

  •  

  • Número de edición

    1

  • Clasificación IBIC

    JNHB

  • Formato

    Papel

  • Páginas

    304

  • Colección

  • I.S.B.N.

  • Publicación

    01/01/1970

  •  

  • Número de edición

  • Clasificación IBIC

  • Formato

Sobre la colección Ojos Solares